Morsdag ♡

Har varit ledig hela helgen och hunnit med massa saker =) fredagen blev de stan och service på bilen, där de upptäckte ett fel som va tvungen att åtgärdas så de blev lite dyrare än tänkt... kvällen blev de häng med mat och mys hos Monkan och barnen, de va en riktig sommar kväll/natt där vi satt ute hela kvällen... så himla mysigt ♡♡ Lördagen kom mina föräldrar och söta pappa tvättade alla mina fönster, tack så himla mycket pappa ♡ de stannade hela dagen och brorsan tvär kom förbi också... super trevligt! Becca va på disco kalas mellan 12-14 sedan va hon med kompisar och hade vattenkrig och bus =) Mamma och pappa bjöd oss även på mat från kåge grillen, mums va gott =) sedan när de for hem gick vi över på ett glas hos grannarna!! Vaknade i morse och fick en paket av min älskade dotter och jag blev så glad för hennes fina fotoram och teckning ♡♡♡ hoppas ni alla haft en toppen helg och grattat era mammor idag =)








Kommentarer
Postat av: Sarah L

Roligt att se er förra fredan :)

2014-06-01 @ 19:46:13
URL: http://mosar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0