Helgen ♡

Haft en toppen helg ♡ Fredagen blev en mys kväll med fångarna på fortet där rätt lag vann enligt Becca för de va Marcus lag som vann =) senare när lillan sov och sambon va ute i garaget så lyckades jag snubbla på mina egna fötter (klumpig som jag är) och snacka om att stortån växte en storlek och är ordentligt blå =) Lördagen var de maskerad kalas hos Ida mellan 11-13, barnen hade superkul och jag fick också stanna och surra med Challe ♡ efter kalaset blev de att åka till stan och se bio hela familjen, de blev filmen Frost och Becca va salig, första gången på bio för henne och hon älskade de =) vet att vi väntat länge med att åka på bio men vi har ju projektorn hemma så de har inte känts nödvändigt men nu kommer vi nog fara oftare på bio =) idag har jag jobbat 10-20 och Per har byggt klart Beccas säng och lillan har haft tur som fått vara med kompisar hela dagen ♡♡ foten ömmar rejält än och är nog ännu blåare men de är ju övergående... nu laddar jag för ännu en jobbar vecka och stallet imorgon =) ha de bra!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0