Jobbar helg...

Har jobbat hela helgen men som tur va har jag ett fantastiskt jobb och vi har suttit ute hela helgen med våra brukare =)
Jag har typ bränt mig på axlar och bröstkorg =)
De har varit ett helt underbart vackert väder hela helgen, känns helt fantastiskt!!
Just nu i skrivandes stund är de 16 grader ute ♥
Becca och Per har också varit ute hela helgen förrutom under hockeyn =)
Per har hunnit med att påbörja två av uteprojekten.. Flyttning av grillplats och en ny torkvinda i gammeldags stil, han e duktig min lilla karl ♥
Becca har mest lekt med kompisar och cyklat och busat.. de är underbart då man kommer hem och ser de skitiga barnfötterna och förstår att sommaren är här och vi får hoppas den stannar.
Synd att vi har så långa helger och att så mycket tid far från familjen, vi jobbar ju 11.30-20 på fredagar och 10-20 lördag och söndag men då är de tur att man trivs så fantastiskt på jobbet och har en dotter som gärna är vaken lite längre på helgerna så vi hinner mysa lite ♥
Hoppas alla har njutit i de underbara vädret!!
 
Nu är den borta och jobbet inför den nya börjar =) den kommer hamna där brunnen står...
 
Ska målas och så fattas de linor och tvätt =)
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0