Umeå och förberedelse..

Var i Umeå idag och träffade min rygg läkare. Uppföljning efter 2 operationen.
Korrektionen är helt perfekt och han tyckte jag va duktig som jobbar heltid och allt =)
Men tyvärr kommer jag att måsta göra en ny öppning så småningom och rätta till en av skruvarna i ländryggen som sitter löst och håller på att vandra utåt.
Denna operation kommer att bli större en den jag gjorde sist pga att min läkare vill byta ut hela staget på vänster sida innan han skruvar om skruven som inte sitter som den ska.
Men jag kommer att vänta med detta ett tag och känna efter innan vi bestämmer när de blir av.
Men de kändes skönt att igen förstå varför jag ibland har värk i ländryggen och att de beror de dessa förbaskade skruvar =)
 
Min rygg före operation =)
 
 


 
Annars så sitter jag här nu och förundras över att min lilla prinsessa blir 5 år imorgon!!! ♥
Fatta vad tiden går fort och nu när hon blir 5 så ska hon få ha sitt första barnkalas med kompisar på lördag =) Snacka om att hon är peppad =)
Blir en helg fylld av kalas och fika, kommer folk både lördag och söndag till Rebeckas stora glädje ♥
Nä nu ska jag blåsa upp lite ballonger!! =)
Ha de bra!!
 
 
Nyfödd
 
1 år
 
2 år
 
3 år
 
4 år
 
Snart 5 år =) Min stora tjej ♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis till rebban som har fyllt hela handen! :-) här hemma peppar en tjej för kalas. :-) vi ses snart! Kram

2013-03-16 @ 07:58:01
Postat av: Emma

Grattis Rebecka!!! Stora tjejen!!

2013-03-16 @ 08:16:45
URL: http://Emsie.blogg.se
Postat av: Sarah L

Jättefins bilder på tjejen....dock inte på ryggen.

Stort GRATTIS til Rebecka !!!

Kramen

2013-03-16 @ 15:00:37
URL: http://mosar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0