Sjukdomshelg..

Hade planerat en mysig och skön ledighelg efter att ha jobbat 7 dagar i sträck men de blir inte alltid som man tänkt sig...
Efter en mycket trevlig torsdagskväll hemma hos min chef med middag, surr och mys så kom jag hem till min lilla familj och då hade Becca kräkts 2 ggr =(
De fortsatte hela natten och fredag dag så de va bara att avstyra all planering vi hade för helgen och ha en lugn helg inomhus.
 
På lördagsafton började lillhjärtat känna sig lite piggare och idag har hon varit sig själv =)
De ända är att hon är lite rädd för att äta men de går väl över strax..
 
Så idag fick hon vara ute en liten stund innan vi skulle fara iväg och veckohandla =)
Sedan så har jag hunnit med att baka lite ikväll inför 5 års kalaset som strax är här.
 
Hoppas alla haft en toppenhelg och att alla är friska och krya!!
 
En trött och häning Becca, ursäkta kvaliten tagit med mobilen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0