Härlig helg..

Helgen som va innehöll massa trevligheter...
Först for jag på tjejkväll hos Linnea på fredagen, gamla gänget från bygdsiljum =)
En kväll med god mat, dryck och massa surr och skratt!!
Tack tjejer för en toppenkväll de gör vi om snart igen!
Sedan kom lördagen och jag va lite seg men hoppade in i duschen och for med Becca på kalas och stannade där och drack kaffe =)
Sedan blev de spontanmiddag med grannarna och mera god mat, dryck och mys!!
Alla barnen somnade tillslut på vardagsrums golvet, sötnosar ♥
Söndagen var de jobb mellan 10-20 och idag har jag varit ledig igen och jag å lillgumman har pysslat med att följa syster till veterinären, städat och påskpyntat =) sedan kom Monkan också och drack kaffe och pratade en stund, nu blir de att ta igen sig i soffan en stund innan sängen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah L

Haha...fina bilder från en toppenkväll!!!

2013-03-26 @ 11:47:47
URL: http://mosar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0