Nationaldagen..

Va ledig i torsdags och som tur va hade vi fint väder. Mina föräldrar kom hit vid lunch och pappa hjälpte mig att tvätta fönster, tydligen vill de att jag ska skona min rygg och jag tackar ju inte nej =) men som tur va hade jag hunnit ta dem invändigt =) TACK PAPPA FÖR HJÄLPEN!!!! Medans pappa jobbade på passade jag å mamma på att fara till stan å hämta upp Frida och handla sommarblommor, gud va jag älskar blommor kunde ha handlat upp hela burman´s handelsträdgård =) Som tack för hjälpen med fönstren bjöd vi dem på grillat till middag på altanen. En underbar dag!! I fredags jobbade jag kväll och idag har jag jobbat 10-20 och ska slappa nu en stund sedan kallar sängen och ännu en 10-20 dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0