Den nya sängen och sjuk liten tjej..

Igår kväll kände jag att lillan va varm så de blev febertemp och som jag anade, den stannade på 39,4 grader...
Tanken va ju att Becca skulle få vara med kompisar idag och snacka om att de va en ledsen tjej på toagolvet i morse då jag berättade att jag måste ju "få messa Linnea och höra om vi får komma då du har feber"... som tur va så fick vi de endå =)
Då blev hon nöjd och glad!
Fick också ett samtal av ersmarks möbler att de skulle köra ut våran sänggavel och sängbord idag, så nu är sovrummet klart!!
Snacka om att jag blev nöjd =)
 
 
 
 
 
 
Imorgon är Per hemma på VAB så jag kan jobba min helg!! Hoppas alla har de toppen..
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fantastiskt med barn som orkar leka å stoja trots feber. Har jag själv 39,4 i feber ligger jag ju inför döden.....rätt konstigt

2012-11-09 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0