Lilla vasaloppet och födelsedagpirr...

I går var de lilla vasaloppet på Beccas dagis och snacka om att lillan va peppad, en skön kommentar av lillan då jag frågade hur de skulle gå: "Jag kommer att åka såå fort att handskarna flyger av" =) hon va jättelycklig och stolt över sin fina medalj =)


Vid starten...






Kommit i mål =)






Imorgon är de ju Beccas stora dag, vårat lill ♥ blir hela 4 år!! De kommer att firas med kalas i dagarna 4 =) när man frågar henne vad hon önskar sig säger hon kort och gott "Hello Kitty saker" men vi har köpt henne en sprillans ny cykel som självklart e rosa =) samt en prinsessbok, jag tror de blir toppen =) vet att hon kommer få mycket hello kitty av andra =)
Kan inte fatta att för fyra år sedan låg jag på BB nu och hade värkar och jäkligt ont och nu ska hon bli 4 och känns så himla stor, våran söta prinsessa!! ♥♥







Nu blir de att slappa, har lite värk, och ladda inför många dagar med fika och paket och en supertaggad tjej!!
KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Rebecka!! Hälsningar från oss

2012-03-15 @ 07:05:00
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0