Ledig onsdag och slappar torsdag =)

Igår va Becca ledig från dagis så då passade vi på att fara till Bygdsiljum och hälsa på Tina, Tommy, Alice och Hugo =) Becca och Alice lekte och pysslade medans vi vuxa fick surra bort några timmar =)









När de började närma sig middag for vi till mormor och morfar och åt och jag hjälpte mamma att sätta upp en väggdekal. Sedan tog jag mig en kaffetår hemma hos broder och Becca fick busa en stund med honom också, sedan bar de hemmåt. Idag har jag knappt gjort något, städat lite och plockat undan samt renbäddat sängarna och passade på att fara och handla helgmaten då Becca somnat.


Becca vill ha hårhanduk som mamma =)

Ha de bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0