Kalas 3 & 4

Lördagen började med utelek och sedan kom farmor, farfar, faster Åsa och farbror Ola för att uppvakta lilltjejen. Kalas nummer 3 var igång =) Becca blev överlycklig för sin egen Hello Kitty kamera =)









På kvällen blev de grillade hamburgare och mys i Kåge hos familjen Lundmark. Becca var så pass trött att jag lyckades söva henne där så vi vuxna fick kvalitets tid med varandra också =)


En söt sovande Ellie =)



Söndagen var de dax för kalas nummer 4 med Beccas bästis Nova med familj. Becca hade gjort bordsplacering =) Efter kalaset blev vi bjudna på hockey på moröbacke och de tackar ju inte sambon nej till =) Vi passade på att äta tillsammans också =) Grabbarna var nöjd över vinsten =)









♥Becca tackar allihopa som uppvaktat henne och hon är jättenöjd med alla fina presenter!!! ♥



Idag har jag varit i väg och röntgat mig och hoppas på att få veta vad som gör att jag har sådan förbaskad smärta i benet. Bara hålla tummarna nu!! Sköt om er allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0