Nu e de ju rent "blia" ute =)

Efter en lång natts sömn kändes min kropp mycket bättre värkmässigt men tyvärr har jag åkt på en redig förkylning med en fruktansvärd halsont =( inte skoj, men de man inte dör av de härdar =) Måste faktiskt medge att jag har haft/har ganska mycket värk i i högerbenet samt att jag börjat få värk i vänsterknä som gör att de e svårt att lyfta de benet. Har fått en samtalstid med min läkare nu på torsdag och de känns riktigt bra, e ordentligt less på att ha värk. Men nog gnällt =)  Tisdagens danslektion gick riktigt bra, de va såå söta och lillhjärtat längtar redan till nästa gång =)







Idag har de ju varit riktigt skönt väder ute så jag och Becca passade på att gå ut och leka i den nya stora snöhögen som traktorn gjort här ute =) och sedan for vi iväg med lite kartonger till återvinningen och handlade tacos som vi just avnjutit =) Hoppas alla andra också har en mysig lördag!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0