Stockholm

Har tillbringat min födelsedag i stockholm med familjen samt sambons familj =)
Vi har haft toppendagar de ända jag kan klaga på var väl boendet men vi var ju inte där så mycket så de funkade =)
Kom fram till stockholm på tordagskvällen och Becca tyckte de va superspännande att flyga för första gången och åka buss. De blev bara att packa upp och planera fredagen.
 
På flygplatsen i skellefteå =)
 
Vårat "vackra" rum
 
Fredagen mötte vi upp svärfars syster och begav oss till Skansen. Där tillbringade vi HELA dagen =) Hade toppenväder och de va supermysigt. Kvällen gick vi ut och firade mig, jag fyllde tydligen 30 den dagen =)
 
 
 
Becca & faster Åsa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Svärfar Sören & hans syster Ingalill
 
 
 
 
 
 
Lördagen blev de grönan för hela slanten även denna dag toppenväder!! Jag, Per och Becca stannade kvar längre än de andra och myste vid vattnet och åt en supergod middag på kryddhyllan. Båtturer och mysiga promenader.
 
 
Becca hann se David också =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndagen blev en shopping dag, jag fick handla de jag ville som present från min kära sambo =) Så de blev stövlar, handväska, kjol, kavaj tröja och smycke =)
Vi mötte upp svärfars syster och hennes barnbarn också och strosade på stan och gamla stan, gud så mysigt de är i Stockholm!!
Middagen blev på en mysig resturang i gamla stan.
 
 
 
 
 
Becca och tremänningen Linnea
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft riktigt underbara dagar i huvudstaden med ett trevligt sällskap. Kan verkligen tänka mig att ta en weekend till där snart, men aldrig skulle jag klara av att bo där =) Gud va folk är stressade och trängs och finns överallt =) men skulle man bo där skulle man väl komma in i lunken.
Men de var verkligen ett toppen sätt att fira min speciella dag!! =)
Tack så mycket familjen Berg för sällskapet!!!
 
Här kommer en sista bild i detta långa bildinlägg, de är från flyget hem =)
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni verkar ha haft en toppenhelg, så kul :-) Jag ser framemot att se det ni handlat live :-) Sen vill vi ju också komma och uppvakta dig! Kram Li

2012-08-27 @ 21:06:53
Postat av: Sarah

Härligt att det blev lyckat!!! Grattis igen :)

2012-08-28 @ 22:52:19
Postat av: Vagabond

Vad fina bilder på Er :-)
Tänka sig, inta varje barn som får uppleva Stockholm samtidigt som sin egen mor.
Får hoppas med detta att Rebban får uppleva världen utanför skelet med omnejd mer än sin förmoder ;-)
Älskar verkligen Pers Colgate leende :-D

2012-09-25 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0