Kommunaldagen samt tidig present

Igår kom min bror och hälsade på med ett paket från alla mina syskon och mina föräldrar. De tyckte jag skulle få den före vi far till Stockholm =)
Gissa vilken fin ny kamera jag fick?!! Jag är supernöjd men de kommer ta ett tag innan man lärt sig alla finesser =)
♥Tack så mycket hela min familj!! ♥
 
Några bilder tagna med kameran igår:
 
 
 
 
 
Idag fick jag tillfälle att använda den igen, jag och Becca for med familjen Lestander på kommunaldagen för att se David Lindgren, snacka om att Becca va salig när hon fick vara med på kort med honom och få autograf. Sötnosen och en av hennes första idoler =) Men snacka om lång kö till bordet där han satt och alla bara tryckte på. Tillslut såg vakten att våra små hade de alldeles för trångt så vi fick gå före!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lyckliga tjejer =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till nya kameran!! Vad är det för märke och modell? Kul att få öva lite extra ;-) Kram!!

2012-08-13 @ 15:59:52
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0