Uppdatering...

ligger fortfarande kvar i Umeå.. har fått febertoppar på kvällarn så de vill kolla upp vad de beror på. Hade tur som fick besök av syster Åsa med nästan hela familjen på söndagen så då gick tiden lite fortare =) Har ganska ont men klarar av att vara uppe och gå, idag gick jag tom med kiosken för att köpa en macka pga att lunchen va såå jäkla äcklig, kokt kalv *usch* kände mig jätteglad att jag ej fick värk i benet eftter den promenaden =)
Min läkare Michell var förbi i morse och pratade med mig och enligt honom såg allt jättebra ut och jag kommer bli sjukskriven 2 månader till...
Nu i afton har de bytt förbandet och självklart bad jag dem fota =) Läkarna har tydligen gått in i samma ärr för att göra de så  snyggt som möjligt.



Man är ju riktigt snygg i lassarettskläder och de sitter ju så snyggt på kroppen =)
Håll tummarna med mig allihopa att jag får ta mitt pick och pack och åka hem imorgon!! Sänkan var lite förhöjd men de kan ju bero på att jag e lite förkyld. Hade bara 38 graders feber ikväll!! Ha de bra allihopa.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0