Några dagar senare...

Nu har de gått fyra dagar sedan jag opade mig och jag kan säga att de ej varit fyra smärtfria dagar.... Åkte ned på op och mådde relativt bra somnade in och vaknade i ett helvete.... Fick ligga på IVA i 3 dagar, för att få smärtlindringen att funka, hade tydligen försökt dra drenagen första kvällen =) Personalen har varit väldigt trevliga och omtänksamma. Fick komma upp på mitt egna rum Lördag morgon.

Fick besök av Mamma, Pappa och syster Frida på Lördag eftermiddag. Mamma hade köpt blommor och annat smått och gott, och syrran hade köpt smågodis =)

Kvällen och natten mot Söndag har varit relativt bra. Idag har jag dragit drenaget och fått duscha, så nu luktar man rosenblommor igen =)

Idag Söndag fick jag besök av brosan och fick ännu mer godsaker =)


Pigg!?


It´s just a flesh wound =)

Kommentarer
Postat av: B

Ser ut som en tunn fin god köttbit som är fasttejpad på ryggen. Mums. Krya nu och kom snart tillbaka.

2011-10-09 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0