Måndag

Idag e de måndag igen och snart är de 3 veckor sedan jag gjorde min op och jag har börjat inse att de kommer att ta tid att bli helt återställd men att jag e på god väg, har börjat nedtrappningen av oxycontinet och de funkar bra och benet har börjat bli lite bättre =) Har fortfarnade mycke värk men mest på morgonen och kvällen..
I dag på förmiddagen plingade de på dörren och in kom Annchristin med nybakta limpor , de var fortfarande varma, snacka om underbar kvinna?! Jag blev såå himla glad =) Tack så mycket och den var underbart god tyckter hela familjen =)



Per jobbar eftermiddag i veckan och jag behöver hjälp med hämtning på dagis och lite sånt och i afton kom Monkan och lilla Ellie, de va riktigt trevligt och vi fick tid att surra en stund =) Monkan hade också med sig en hel sopsäck med kläder till Becca från Malin, de fanns mycke fint där i som var väldigt uppskattat av lilltjejen =) resten av veckan hjälper min kära svärmor mig, vad skulle jag göra utan alla runt om kring oss?!


Becca idag till lunch =)


Dans uppvisning i en av ny tröjorna som blev favvo =)


Söta Ellie som döps på lördag =)



Hoppas alla har de bra. Fick veta att allt gott bra för min bror idag och de gjorde mig jätteglad har varit orolig och nervös för hans skull, du e bäst brorsan kom ihåg det!!!! Ha en bra kväll!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0