Hemresa..

i morgon får jag åka hem och då börjar allvaret, känns nervöst... Men de ska nog gå bra =) måste bara komma ihåg att jag får vara trött och jag får absolut inte bära eller städa.. men de ska bli underbart att komma hem till min familj och mitt hem!! Fick ökad dos medicin mitt på dagen pga benet och läkaren lovade att skriva en utförlig lista på medicin och tider för provtagning med mera samt uttrappnings schema på tabletterna. Så from imorgon finns jag hemma i ERS =) Idag har Linnea och flickorna varit förbi en liten stund och så kom Marie & Brittan från jobbet förbi med godis och dricka =) Nu blir de snart middag åsså tror jag att Becca och svärmor kommer i afton..


Min kvällskompis =)




Min utsikt och en trött jag =)



Ha de bra allihopa!! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0