Hemmavistelse med hjälpreda =)

Har nu varit hemma sedan tisdag eftermiddag och det funkar ganska bra, kännts lite konstigt och ensamt men de blir bättre och bättre =) Har ju turen att ha en sådan fantasktisk svärmor som har varit här och sovit med mig och hjälp till på kvällarna pga att Per jobbar natt i veckan. Hon har dessutom hjälpt till med dammsugningen medans hela familjen Berg/Wiklund sitter och vilar =) Har dessutom fixat in en säng till vardagsrummet så jag kan ligga där och vila istället för i sovrummet, tack igen Sören & Birgitta!! Soffan är lite för låg än. Tyvärr känner jag av höger ben mera idag, de känns som att den domnar bort då jag är uppe, vet ej vad de beror på men hoppas de försvinner annars måste jag ringa till avdelningen. Sedan måste jag berömma min kära sambo som verkligen vuxit i mina ögon, han klarar verkligen detta bra, tack för att du finns älskling!!! Sköt om er alla!!!


Här ligger vi och vilar medans svärmor städar =) Per har gjort rejäla ben till madrassen så inte tunga jag ska hamna i golvet =)

Visst går jag riktigt rakt nu?! och har blivit riktigt rak =)
Nu ska jag vara social. KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0