Halloween!!

Snart är de halloween igen och Becca e super peppad på halloween festen på dagis imorgon =) Hon ska självklart vara prinsessa =) Igår och idag har jag fått hjälp av svärmor att laga upp en hel massa mat så nu finns de jättemycket mat i våran frys och jag e riktigt lycklig, och så har svärmor helgdammsugit hemma hos mig så nu e de fint här hemma och helgen får komma =) Vi hade också hjälp utav svärfar som satt barnvakt =)
I afton har vi också gjort våran pumpa som nu pryder bron ute. Annars går allt ganska bra, har fortfarande ganska ont speciellt vid skuldrorna och har också väldigt svårt att få mig upp på morgonen för då spökar höften =( men de ska nog bli bättre och bättre med tiden...


Mys med barnvakten =)




Ursäkta mitt bleka och trötta utseende =)


Den färdiga puman med nöjd flicka bredvid =)

Nu ska jag vara lite social sedan blir de nog en tidig kväll känner mig lite trött och slut. Ha de bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0