Helg med hjälpreda =)

Ihelgen har min kära syster bott hos och och aggerat städtant + hjälpreda helt gratis dessutom =) Per har jobbat hela helgen så jag  har behövt hjälp. Fredagen blev lugn med mys i soffan, lördagen kom Monkan och lilla Ellie på förmiddagen och självklart blev de sminkning då Monkan är framme =) På eftermiddagen kom Tina, Tommy, Alice och Hugo på besök. Riktigt trevligt, första gången de e hit till Ersmark och vi alla fick mysa med en till liten en men som sagt de små liven växer fort, Hugo har ju blivit rena storkillen =) De va också riktigt roligt att Alice och Becca hittade varandra, de lekte och busade hela tiden så vi får ses fler gånger nu när de förhoppningsvis ska flytta till storstan =) Kvällen vigdes i seriernas värld med godis och dricka *mums* 


Becca & Ellie ♥


En uppsminkad Becca Boo =)


Becca & Alice ♥


Min fina blomma jag fick av familjen Lundström/Karlsson


Lille söte Hugo =)

Idag har verkligen Frida fått jobba för sitt namn så svetten lackades =) Jag har kört med henne och hon har varit så gudomligt söt att hon har städat båda toaletterna, rensat i Beccas rum, dammsugit och skurat alla golv, tvättat 3 maskiner samt plockat ur diskmaskinen 2 gånger och jag glömde nästan, lagat både frukost, lunch och middag =) Tack älskade syster det värmer väldigt mycket att du kommer och hjälper till!!! ♥
Vi har också hunnit med att fixa till Becca och fotograferat till julkorten men de visar jag ingen bild på =) De får ni se i eran brevlåda senare =) Men jag bara måste lägga ut denna bild på henne och Holly då vi höll på och försökte få med de bägge..


Jag bara älskar denna bild =)

Becca e ju också ett barbie freak nu, är helt besatt av prinsses akademin =) Nu ska hon heta Blair imellan åt =))
Här är hon Blair och visar upp sina dansmoves bara synd att jag ej filmade...





Nu ska jag och syrran umgås de sista timmarna innan Per ska skjutsa hem henne när han slutar 22. Hoppas alla har haft en underbar helg de har jag (förrutom lite värk då och då och nån som skriker att jag ej får göra de och de), men jag vet ju att de är av välmening =) Sköt om er!! KRAM



Kommentarer
Postat av: Tina

Tusen tack själv. Alice frågade efter Becca på söndagsmorgonen :-) Å ja, detta ska absolut upprepas..Kramizar

2011-11-07 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0