Nu e de fredag´s mys!!

Idag har jag jobbat heldag med flexade lite och for och klippte mig + färga, oj så fräsch man känner sig när man får klippa till sig lite =)







Tidigare i veckan var vi på 3:års koll och hon gick igenom besiktningen felfritt =) Hon var så duktig så. Kan fortfarande inte fatta att min lilla plutt e hela 3 år?! Ska de gå i denna tackt kommer hon snart att vara tonåring =)
Ikväll har jag och dotterna pysslat lite, fick en begagnat bord av Monkan som de var ritat på, så jag for förbi Olssons tyger efter jobbet och köpte lite tyg (typ vaxduk) och pimpade till de. Becca vart supernöjd!!

Före:


Efter:




Nu sover den minsta i huset samt så har sambon också somnat i soffan så nu får jag hela ostkroks påsen för mig själv *mums* Ha de så mysigt med fredagsmyset =)
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0