Helgen...

Har haft en helt fantastisk helg =) Fredagen blev en riktig mys dag med familjen i soffan sedan på lördag hade vi ett kompis par och deras barn på middag, grillat e så jäkla gott! De e så trevligt att värmen kommer och man kan sitta ute och prata långt in på kvällen.
Idag har vi varit på nordanå lekparken med Nova & Iza samt Monkan och Malin var också där med sina barn. Sedan blev de COOP och lunch för barna och självklart jag & Linnea också =) När jag skulle bege mig hemmåt ringde Per och säger att Monkan bjuder på middag idag och de tackade jag inte nej till =) En helt fantasktisk dag helt enkelt =) Ha en fortsatt trevlig kväll de ska vi =)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0