Härliga söndag...

Vilken härlig dag vi haft idag. Varmt iaf de har blåst. =) På förmiddagen tog vi oss en lång cykel promenad jag och lilltjejen sedan kom mina föräldrar förbi och min älskade pappa tvättade alla mina fönster så nu e de JÄTTE fina =) tack så himla mycket för hjälpen och sällskapet idag mamma & pappa!!! Rebecka och morfar for och hämtade moster Frida så hon också fick käka mat med oss, som tack för hjälpen bjöd jag på tacogratäng med sallad. De blev riktigt smarrigt. =)
Glömde ta kort idag så detta får bli ett inlägg utan bild
Ha en skön söndagskväll!!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Frida

GILLA att få hjälp med fönstrena! Själv har jag gett upp på mina, de är så gamla att de aldrig går att få tillräckligt rena... Men jag skulle lätt bjuda på middag om nån annan tog sig an dem!



Jag går av för semester torsdagen, veckan innan midsommar och är ledig till 1:a augusti! Det känns toppen! Ett par 2-3-dagars-resor har vi inbokat, men mycket tid ska vi bara vara lata och ta dagen som den kommer! Vi är lediga ihop i fyra veckor. Ni då? Har ni några semesterplaner?

2011-05-22 @ 19:30:54
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0