Nationaldagen samt stålande sol...

Igår när jag jobbade fick moster Frida sitta barnvakt pga att dagis hade stängt. De hade varit ute och promenerat samt besökt lekpark. När de var ute på promenad va inte Becca tillräckligt stark så Holly råkade slita ner henne i diket och självklart skulle de finnas bränn nässlor där =( men tuff som lillan e så hade hon visst inte grinat så mycket =) Här kommer lite bilder från deras dag, självklart hade jag lämnat kameran =)















Jag fick äran att moster Frida följde med hem till Ersmark och vi käkade kinamat och hyrde film och åt en massa snask (men de va efter lillan somnat) =) De kallar jag en toppen nationaldag =) Glömde nästan berätta att Frida, Holly och Becca tog de första doppet i Boviken igår afton, jag bangade, tyckte de va för kallt =)











Kan meddelad att hon somnade direkt hon la huvudet på kudden =)



Till Beccas förtjusning va moster Frida kvar när hon vaknade i morse så de blev en heldag ute i solen med lite vattenkrig och en massa solning och våffel lunch ute,  en helt underbar dag!









Tack så himla mycket för dessa dagar syrran, de får vi göra om snart igen!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0