Min lediga dag!!

Igår var jag ledig inför jobbarhelgen och då passade jag å Becca att hälsa på min kära kusin med familj i Flarken. En riktig toppen dag med både lek, skrik och gråt =) Kan inte fatta att de e nästan 2 år sedan vi sågs, fy skäms på oss, de får inte upprepas eller hur Linda?! =)


Underbart söta Meija




Wilgot & Becca de två busfröna









Efter vi varit där begav vi oss till Bygdsiljum och åt middag med mormor, morfar och morbror Peder. Hittade en del saker hemma hos Peder som följde med mig hem och ska målas upp =) Var hemma i mitt eget hem efter 21 och hade en övertrött tjeja som bara pratade om sin dag =)
Ikväll har jag jobbat men har ju som sagt ett helt underbart jobb, fick sitta i en biosalong och se Pirates of the Caribbean i 3D =)



Nu blir de att chilla en stund och sedan sova och fortsätta jobba helg =)
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0