Ett litet projekt =)

Hämtade hem mitt lilla hjärtegryn ikväll och hon hade haft de bara bra hos farmor & farfar =) Men usch va man saknar lillhjärtat när hon e borta. Igår när jag kom hem efter jobbet så tog jag tag i att måla lite grejor jag tagit hem från brorsan´s ladugård, hittade 2 fina stolar till Becca som jag målat vita och satt fast en waxduk på stolsitsen samt så hittade jag en flaskhållare + en gammal flaska som jag också målade vit =)
Hittade också en jättefin liten soffa som Becca också ska få ha i sitt rum men Per måste byta ut en skiva först innan jag kan måla den.





Nu e helgen gjord och jag laddar inför en ny arbetsdag imorgon samt ett besök hos tandläkaren för att laga ett minihål. Men sedan e jag ledig hela tisdagen sedan är de inte många dagar kvar till semester =)
Ha en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0