Ännu mera målning =)

Blev peppad av hur fint de blev efter jag gjort klart väggen så jag fortsatte måla idag =) Målade upp en gammal byrå och målade våran ek spegel vit, tycker de blev betydligt mysigare i hallen nu. De är så himla kul att förnya sig och använda saker man har liggandes hemma =) Jag for förbi fem rum i Kåge och köpte en ny lampa till byrån och en ny duk. Nu väntar jag bara på lite små grejor jag beställt =) Hoppas ni alla haft en bra fredag, de har vi!!

FÖRE:


EFTER:




Tavlan jag knopade ihop i afton med en gammal tidning =)







Kommentarer
Postat av: Emsie

Vilken energi du har! Såå kul att förnya och fixa!



Jag både längtar och är nervös :-) Inte länge kvar nu!

2011-01-31 @ 10:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0