En riktig mysdag!!

Idag for jag, Becca och Frida och hälsade på Becca´s gammel mormor och gammel farmor. De blev en helt perfekt dag med massa surr och mys, jag har världens finaste mormor & farmor och är så glad att Becca har turen att få ha dem i sitt liv!!! ♥♥♥

For först till Ånäset och fikade och pratade med mormor och jag måste säga att vägen i Ånäset och Burträsk är betydligt bättre än här i stan.


Frida, mormor & jag


Mormor och barnbarnsbarnet Becca =)

Sedan blev de Burträsk och farmor som var så gullig och bjöd på middag. Becca passade också på att ge både farmor och mormor en liten julklapp, som hon var noga med att påpeka att den fick inte öppnas förren julafton =)


Frida, farmor och jag


Becca och gammelfarmor, Becca hade blött ned sig när hon diskat därför bytet av kläder =)

Sedan innan vi åkte hem sprang vi upp på min mammas jobb pga att hon jobbade kväll, och Becca bjöd alla damer på tomteskummet hon fått av gammelmormor och sedan körde hon en show för alla, tror de va uppskattat =)
Nu blir de snart sängen, ska till sjukgymnasten imorgon. Måste bara säga att de gick ganska bra att sitta hela dagen, fick lite ont i benet i slutet men känner mig mest bara trött i kroppen och de tycker jag e i en positiv riktning =) Ha de bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0