Valborgs!

Glad valborgs på er alla eller hur säger man?! =) Vi firar denna kväll hemma bara våran lilla familj med god mat mys och lek. Igår var vi bortbjudna på middag i Ursviken de var riktigt trevligt och jag blev så förvånad att lillan gick att lägga utan att söva henne =) Hade köpt ett nytt rosé vin som jag måste tipsa om de var riktigt riktigt gott =)




Becca & Ludvig


Idag på dan for jag å lillan för att inhandla sommarskor till fröken fräken de blev hela 3 stycken =) Här kommer mannekäng bilder:




Sandalerna hon valde själv, vägrade släppa dem =)






Favorit leksaken =)


Per har byggt en stege åt mig som fick sin plats på altanen =)

Ha en underbar fortsättning på kvällen och bränn er ej på smällarna =)!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0