Påsk & Sol

Påskhelgen jobbade jag ju som sagt, kändes riktigt bra med 38 timmar storhelg, många av dessa timmar blev i solan med surr och korvgrillning =) Per hade oturen att bli sjuk så han låg deckad i soffan medans lillan fick vara med farfars samt faster och farbror. Tack såå himla mycket för att ni alltid ställer upp, ni är GULD värda!!!









Sedan när jag var ledig i tisdags och onsdags passade vi på att kratta hela tomten, olja in altan samt utemöblerna och fara förbi en sväng på barnens hus och köpa en studsmatta till Becca! Gissa om hon blev nöjd och gissa om jag har träningsvärk, gäddhänget fick sig en ordentlig omgång =))
Ikväll har jag och lillan planterat lite fröer som hon ska få sköta om allldeles själv, de tyckte hon va jätteroligt men vi får väl se hur länge de håller i  =)







Måste också lägga in en bild på de fina jackorna Becca fått av farfar & farmor. Tack så mycket från hela familjen Berg/Wiklund!!



Ha en bra kväll!! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0