Umeå

Resan till Umeå gick ganska bra igår förrutom vädret tacka gudarna att min sambo körde =) Det blir operation till våren och de blir den vanliga steloperationen, kommer att måste steloperera nästan hela ryggraden. Men jag är nöjd med beslutet vet ju att jag måste annars kommer jag inte att fungera när jag blir äldre..
Det kommer att bli min läkare Håkan Jonsson som gör operationen och de känns super har ju känt honom i snart 10 år =) Nu ska vi bara hålla tummarna att allt går som vi hoppas och att de ej blir några komplikationer =)
Här kommer två bilder på min vackra ryggrad, den första är lite mörk så de kan vara svårt att se och den andra och en skelett röntgen på nedre kröken:





Ha en bra lördag!! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0