Släkt träff och Byske marknad..

I onsdag´s hade vi släkt träff i Krångfors. Rebecka fick träffa många släktingar från pappas sida =) de va en riktigt trevlig dag och afton, vi hade tur med vädret för de höll upp medans vi gick tipsrundan och lekte lekar =) maten som serverades va supergod likaså efterrätten, tack så mycket Gunilla & Birgitta =)


Rebecka & Albin




Tipsrunda i full gång =)


Per, Rebecka, Signe & Klas


Söta tjejor =) Ebba & Rebecka


Självklart ville Patrik vara med och klä ut sig =)


Mera lek efter maten =)



Igår så var de inge vidare väder så jag å lillan packade ihop oss och for till moster Frida och lekte en stund sedan blev de mjukglass på Stig´s, väldigt gott =)
Idag har jag följt Gabban och pojkarna till Byskemarknaden medan´s Per snickrar på här hemma =) De va riktigt trevligt och mycke folk. Handlade sockar till mig själv, 10 för 100:- de e fina grejor =)


Harry


Gustav


Mitt hjärtegull =) ♥


Blev målad till en...


HUND =)

Ha en bra kväll ska mysa en stund i soffan!!
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0