bloggtorka...

.. de e vad jag haft =) Har inte kännt att de funnits ork att sätta mig ner och blogga, men här hemma rullar de på som vanligt.. nytt år har de blivit också 2010, tyckte nyss jag firade in 2000 =) Nyåret blev en lugn kväll i goda vänners sällskap, käkade god mat åt åt en massa onyttigheter =) Måste bestämma mig när mitt nya sunda liv ska börja, de e bara så j*vla synd att godis och andra socker saker e såååå gott =)







Rebecka hade sin första dag på dagis förra torsdagen efter ett långt jullov, jag tror hon tyckte de va riktigt skoj att komma tillbax och träffa alla kompisar och fröknar. Idag när jag hämtade lillhjärtat så berättade fröken att när de skulle ut och leka hade Rebban lyckats trampa på en pulka som slog upp rakt i ansiktet så nu har hon ett ganska saftigt märke mitt i pannan, jag tror hon ärvt min klumpighet =)



Nää, de blev inte mycket vettigt skrivet idag heller, men ett litet inlägg iallafall, ha en bra kväll!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du fått sätta upp håret på henne på sista kortet här? =D

2010-01-13 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0