Ledig dag...

Nu är de långt mellan blogg inläggen, måste skärpa mig :-) Här hemma flyter allt på som vanligt, Rebecka håller på att få en till tand :-) Idag har jag ledig dag inför helgen.. jobbar HELA helgen samt måndag och tisdag! men allt går, har ju snart semester :-) Nationaldagen firade vi här hemma med grillkväll. Vi hade Sara, Anton & Holly samt Helena, Jimmy & Oliver här. De va en riktigt trevlig kväll med god mat och dryck :-)



  







Igår kommer tjejerna förbi och vi for till Ove´s plantor och handlade, självklart handlade jag mest :-) min mor kommer förbi i eftermiddag och hjälper mig att plantera, kommer kort senare :-)

 Rebecka fick leka av sig igår kväll, med några kompisar.

Nä nu ska jag vila en stund medans Rebban sover, vi hörs!!





KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0