Sommar och sol...

oj vilket underbart väder vi har fått :-) tyvärr jobbade jag hela helgen, men de va mysigt iaf. :-) förrutom att man kände sig som en blöt fläck hela tiden :-) I torsdags på min lediga dag for jag och Rebban till Helena och lekte en stund med både Oliver och Holly.



  

 Holly





Sedan på kvällen tog vi oss en lång cykel tur, de va riktigt skönt. På vägen hem cyklade vi förbi älven för att Rebban skulle få se sin pappa fiska.





Fredagen jobbade jag kväll men Rebecka fick besök av farfar och farmor och de myste i värmen.



  



På lördagen följde syrran mig hem efter jobbet och vi grillade och åt en massa gott, super trevligt, de måste vi göra om. Rebecka fick leka av sig med lilla Holly också :-) Lilltjejen är totalt slut av värmen, och blivit rejält myggbiten :-( men hon älskar ju att vara ute.. så de är bara att ta de onda med de goda :-)
Idag har jag också varit ledig, vi for en sväng till stan på morgonen och hjälpte syrran att sätta upp en takfläkt i sovrummet så hon kan andas :-) sedan har Per klippt hela häcken runt huset medans jag solade och Rebban badade, visst va de rättvist?! :-) De blev jättefint... nu ska jag bara mysa en stund sedan blir de sängen för de e jobb i morgon igen :-) Ha de bra!!!

   


KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0