KLART!!!

Nu är vi äntligen klara med husmålningen, oj så skönt och fint de blev :-) Rebbans mormor, morfar, morbror och moster var här i lördags och hjälpte oss med allt de vita. De var en underbar dag med väldigt trevligt sällskap och god mat :-) Rebban fick leka med syrrans vovve Holly, de e så söta med varandra :-) Tack så mycket för all hjälp och tack Frida för att du tog hand om Rebban.



  

 Dags för paus :-)

 Holly e trött efter en hel dag ute :-)

 Momor försöker klippa Rebban :-)

 Före...

 Efter!! Visst blev de bra?!

Söndagen = morsdag var ännu varmare och vi var ute hela dagen. Per var i väg en sväng till stugan och dolade och jag & Rebban fick besök av farfars, farbror och faster. De stannade hela dagen och bjöd på morsdag´s middag, TACK så mycket de va jättegott!!! Äntligen har man fått lite färg på sin vita kropp :-) Rebecka fick prova på vattenspridaren också, var lite skeptisk mot den men jag tror hon tyckte de va skönt :-) Tyvärr hade Per med sig kameran till stugan så de blev inga kort.



Var iväg en sväng på maxi på kvällen, var tvungen att köpa nya sandaler till lillan, de hon hade var för små så hon fick ett skoskav :-( 

 Dessa snyggingar blev de :-)



 Idag har Per också varit i stugan och jag å Rebban har torkat alla fönster på huset, inte de roligaste men de blev fint :-)
Rebban fick prova att åka cykel för fösta gången ikväll, jag tror hon tyckte de va trevligt. Ska ta mig en långtur i morgon.

 Just innan avfärd :-)

Håller på att planera inför blomköp, ska försöka få mig iväg till Ove´s plantor och handla, de blir så fint när man får ställa fram sommarplantorna :-)
Nää nu ska jag runda av kvällen och ladda inför jobbardag. Ta hand om er!! 

KRAM!!!





Kommentarer
Postat av: Lindaa

Oj vad fint huset blev!!! Blev ett helt annat hus ju!!! Allt bara bra med er?? Här är de bra mycke jobb just nu men hoppas att jag får lite semester i sommar iaf, kanske hinner vi ens sväng o besöka er o få se huset o Rebecka på nära håll :) Ha de jätte bra KRAM från oss

2009-06-02 @ 12:23:53
Postat av: Linnea

Vad fint huset blev.. Bra jobbat! :-) Då vet vi ju vilka vi ska fråga om vi behöver hjälp med målningen i framtiden. ;-) Hoppas vi kan ses nån dag här framöver. kram

2009-06-02 @ 13:56:25
URL: http://firstbabyblog.com
Postat av: Emma

Oj vad fint huset blev!

2009-06-03 @ 07:13:19
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0