Lördag, söndag..

Lördagseftermiddagen blev jättetrevlig. Begav mig till stan efter 14.00, mötte polisen på solbacken och fick göra min första alkoblåsning, självklart blev jag godkänd :-)
Hemma hos Linnea och Jimmy käkade vi tacos och surrade i massor, synd att varken jag eller Linnea kunde ta ett glas vin :-) Fick hålla i underbara Izabelle flera gånger, oj så fin och snäll hon är.





Nova och Rebban lekte och hade skoj hela kvällen.



   Busfröna :-)

Rebban ställde sig upp själv för första gången, hon va så duktig :-)





Sedan såg vi lite av mellon och käkade massor av glass och maränger, mumsigt :-)
Tack för en trevlig kväll Linnea & Jimmy!!

For förbi hemma hos Monika påvägen hem, tog mig en kaffe och surrade ännu mera :-) Lillan vaknde och fick säga hej till Oliver och Tim.





Per kom dit efter han ätit och druckit klart med jobbet :-) de hade haft de jättebra, Per måste ju bringa tur med sig, AIK vann ju :-)


Idag har de inte hänt så mycket. Fick sovmorgon i morse, underbart :-) På dagen kom Rebban´s farmor och farfar och hälsade på. Rebecka fick mysa och leka med farmor och farfar, sedan somnade hon utmattad i farfar´s famn.



Nu ikväll har vi bara myst och busat. Lillan har ställt sig upp flera gånger och går nu själv med gåvagnen :-) Visst är hon duktig?! :-)
Med andra ord har helgen varit helt underbar. Hoppas ni haft de lika bra. Nu väntar soffan och teve´n :-)
Ha de underbart!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: lisa m

Hej hej!

Ni ser ut att ha det bra!



Jag och mamma fnissade lite åt bilderna, det ser ut som mini-Stina och mini-Linnea leker med varandra!! De är verkligen lik sina mammor!!

Ha det bäst!

Kram kram

2009-04-08 @ 21:26:38
URL: http://lisilajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0