Påsken...

Påsken har varit jättebra, men de är alltid skönt när vardagen är tillbaka :-) Långfredagen var Per och hjälpte en kompis att renovera så jag och lillan hämtade upp moster Frida och for till Bygdsiljum och hälsade på Rebban´s morfar och mormor. Vi hade det riktigt trevligt :-)

 Rebban pratar i telefonen

 

 Rebban och morbror Peder

Sedan innan vi skulle hem blev de stora ögon för lilltjejen, när hon hamnade på hatthyllan :-)

 

Påskaftonen var jag själv på dagen, Per renoverade fortfarande :-) Men på aftonen blev vi bjudna på grillat hemma hos Gabban och Mange, de va riktigt gott med första grillningen för i år :-) Där blev vi sittandes hela kvällen/natten och surrade och käkade gott, tyvärr så somnade inte lillan pga sin förkylning men hon var nöjd ändå :-) självklart slocknade hon direkt vi satte henne i barnstolen :-)

 Gustav

 Lilla Harry innan sovdags

 

På påskdagen tog jag och lillan det bara lugnt, njöt av de fina vädret och bara myste. På eftermiddagen tog jag mig en tripp till stan för att handla lite samt hälsa på det nya tillskottet i släkten, Rebban´s moster Frida har skaffat sig en liten hund. Titta så söt lilltjejen är:



Rebecka blev helt såld på denna otroligt söta tjejja :-) Efter vi beundrat denna tjej en stund begav jag och Rebban oss till Kåge till Monkan och Fredde, vi blev bjudna på middag där pga att Per hade hjälpt dem hela helgen, de blev pizza, mums :-) Sedan blev de en tidig kväll för både jag och Rebban, Per blev kvar en stund längre.
Annandag påsk innebar jobb på morgonen fram till 12.00, sedan hämta Per upp mig och vi begav oss till Myckle för att fira Rebban´s farbror som blev 30 år!!! GRATTIS OLA!! Där blev de smörgåstårta och en massa surr. Sedan stannade vi på middag också.
Jag klippte Rebecka för första gången också :-) hon blev jättesöt, men olik sig :-)



 Visst blev hon fin?!

Nä nu ska jag göra lite småsaker innan sängen kallar, i morgon är de jobb och jag ska fara och klippa mig :-) de behövs verkligen :-) Hoppas ni alla haft en underbar påsk!!
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0