IKEA, sol & mammaträff...

Oj va längesedan jag uppdaterade. Här flyter dagarna på som vanligt. Förra helgen sov lillan borta för första gången, farmor och farfar fick äran att ha lillhjärtat medans mamma och pappa roade sig på IKEA :-) Det gick hur bra som helst, nu kan de bli några fler gånger framöver :-) På IKEA hade vi det superkul, köpte ett helt nytt sovrum samt en del smågrejor. Sedan blev de vin och snacks med Monkan och Fredde hela kvällen/natten.

 

Sedan har de varit mestadels en massa jobb och stök. Lillan är lite halvhängig, hon håller på att få båda framtänderna :-) Idag har jag haft en ledig dag så då passade jag på att bjuda hit mammorna på kaffe och surr. Jag hade så tur att Annacarita tog med fika så jag behövde bara fixa kaffe :-)

  





 Kolla in coolingen Holly :-)

Ikväll har jag varit hemma själv, Per har varit och hjälpt Fredde, så jag och lillan har bara myst och varit ute på en promenad i de fina vädret. Längtar tills jag får itag på min cykel så hela familjen kan ta oss några sköna cykelturer :-)

 Ute och promenixar



Ha de bra allihopa, nu väntas de en lång jobbarhelg för min del :-)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0