invägning och läkarbesök..

Idag har Rebban blivit vägd och mätad samt träffat läkaren och fått en spruta :-) 6 månaders kontrollen gick galant, likaså läkarbesöket. Sprutan tog lite ont, så då kom de en tår, men de gick fort över. :-)
Vikt: 7850gram
Längd: 67,5 cm
Stora tjejen!!!




Gunilla berättade att jag kunde börja ge lillan lite mjölk, samt en macka i små bitar. Fick också tips och råd om mat m.m. Provade ett recept på en mellis. Naturell yoghurt med mosade bär, jag tog banan, blåbär och hallon. De blev poppis :-)
Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa, sköt om er!!!    KRAM
Här kommer lite bilder:

 Fått för sig att äta på gåstolen :-)

 Fått en nya tutte, hamnade upp och ner :-)

 Äter macka förfullt :-)



 Turkisk yoghurt med mosade bär, de va riktigt gott :-)

 de tyckte lillan också :-)




Kommentarer
Postat av: mormor

lilla ögonsten,alltid lika glad,yoghurt å macka supergott mmm :) mycket bättre än att äta på gåstolen :)

puss å kram

2008-09-26 @ 08:19:09
Postat av: Emma

Så söt hon är :-) Jag tycker hon verkar vara väldigt lik dig, men jag har ju aldrig träffat din karl så det är ju svårt ;-)

2008-09-29 @ 10:08:48
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0