Hela veckan lång...

har inte skrivit på länge, har varit fullt upp hela veckan. I måndag´s blev Becca 6 månader, lilltjejen har blivit stor :-) hela familjen drog iväg till umeå vid 10 tiden, jag skulle träffa min rygg läkare, tyvärr blev de inte som jag hoppats så jag måste tyvärr operera min rygg inom en snar framtid :-( usch känns inte alls roligt, men de man inte dör av blir man starkare av :-) Efter vi suttit på umeå lassarett hela dagen, stannade vi av i Bygdsiljum, hos Beccas mormor och morfar, för att äta lite middag och surra bort en stund.

 Lillan åker bil :-)



 Hemma hos mormor & morfar

Medans vi varit i Umeå hade snickaren hunnit sätta upp hela stommen till köket :-) de va en glad överaskning.
Tisdagen komme snickaren tidigt på morgonen och kaklade m.m, jag och Per for till stan och hämtade ut spotlights.
Onsdagen gick förbi i arbetets tecken :-) Köket blev klart, men tyvärr inte allt eljobb.På kvällen kom Linnea och lilla Nova förbi en stund, de va riktigt trevligt. Linnea väntar sitt andra barn och har fått en så fin liten kula :-)  man blir som lite sugen :-)
Tordagen gick åt att städa och packa in i skåparna :-) oj så trevligt. På kvällen kom mina föräldrar och min farbror, min farbror hjälpte oss att koppla in vattnet, sedan rusade han i väg på hockey. :-) Men mamma och pappa stannade en stund och umgick´s. Rebecka fick också hinna träffa farmor och farfar, de kom förbi före de skulle fara iväg till Kreta :-) Vi fick ett mess av dem idag, de har 29 grader varmt :-)
Idag  har elektrikern varit här igen, men de löste sig inte riktigt men knappen till ventelationen, så han kommer till veckan igen :-( blir besviken när inte allt löste sig innan helgen. Klockan tio for jag och becca iväg till Helena och fikade och surrade bort några timmar, Sara kom också :-) alltid lika roligt att träffas och surra en stund, och äta gofika :-) De blir min tur nästa gång.

 Oliver

 Holly

 Rebecka

             


Hämtade upp Per på vägen och for till stan och handlade, sedan har vi nog mest varit hemma och städat och dolat på med köket och diskmaskinen. :-) Imorgon får vi främmande och ska grilla för sista gången denna säsong :-)
Nä nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite ostbågar :-) Sköt om er!!

Här kommer före och efter bilder på köket:










 Skåpet under diskbänken har vi inte satt dit än, vill se att de inte läker :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

GUD SÅ SNYGGT köket blev!! Åhh jag blir så avis! :-)

2008-09-20 @ 10:19:20
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Jottan

Jättefint!

2008-09-22 @ 20:02:56
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0