förkyld..

min älskade lilla sötnos är förkyld, hon snorar och hostar och är jättehes :-( men de är nästan bara på natten man märker att hon är hängig, vill sova hos oss, på dagarna är hon lika glad som alltid :-) annars har de inte hänt så mycket hos oss, börjar planera julen lite smått. Får ju köpa julklappar till lillgumman i år :-)
Lånade en hoppgunga av Linnea för att kolla om lillgumman gillade det, tror inte hon riktigt förstod vad hon skulle göra :-)
Här kommer några bilder:







Testade även "bilen" på hokus pokus stolen, visst är hon söt?!



 Blir nog en riktig bilförare av henne när hon blir stor :-)

Imorse när jag höll på och plocka lite och lillan satt i gåstolen, hörde jag att hon små skratta så jag tittade in i vardagsrummet och gissa vart lillan gömt sig:



 Tittut :-)

Nä nu ska jag natta lillan!! Sköt om er!!
KRAM



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0