Rebban somnar själv..

denna vecka har mest bestått av att få min lilla älskling att somna själv, och de har gått riktigt bra. Första natten tog de 45 minuter och igår somnade hon efter 4 min :-) Hon är sååå duktig. Till och med när jag var ut och åt med jobbet i torsdags, Brittan har fyllt 50 så vi tog henne på olearys och käkade samt såg hockeyn, riktigt trevligt, och lillan var med farmor och farfar somnade hon själv och de hade inte tagit lång tid.
Vi har varit ute på morgon promenader nästan varje morgon denna vecka, riktigt mysigt med en liten prommis.
Här kommer några höst/vinter bilder:















Ikväll ska farmor och farfar sitta barnvakt här hemma medans jag och kärleken far på 30:års fest i Kåge. Ska bli roligt att kunna ta sig ett glas tillsammans, de är nästan 1 ½ år sen vi gjorde det :-)
Nä nu ska jag klä lillan och gå ut på en promenad. Sköt om er allihopa!! Här kommer några Rebecka bilder:







KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina bilder!

2008-11-04 @ 09:49:15
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0