Huvvaligen...

va dålig jag har varit på att uppdatera :-) Här hemma flyter dagarna på. De e såååå himla mysigt att de har kommit snö, julstämningen är på topp. Jag har redan julpyntat, allt förutom granen :-) Men som sagt jag är ett jul freak *skratt*







 Mina nya julgardiner till hallen, blev även en kappa till lillans rum, Tack Birgitta för hjälpen!!!

Har hunnit med en träff med mammorna här hemma, nu börja de vara svårt att ta kort på barnen, på något konstigt sett vill de inte sitta still :-) men de är så gulliga ändå.







Va med om min först "sätta i halsen" upplevelse i fredags, lillan satte en stor bit banan i halsen, usch så himla rädda vi blev, men som tur va gled den ut direkt vi vände på henne, men den va formad efter strupen :-( Lillan har också lärt sig att räcka ut tungan, hon e såååå söt när hon gör det :-)

 




Har börjat med julklapps inköpen, och tror att jag är klar med lillans klappar. Det känns riktigt skönt. Har även inhandlat lillans julkläder. Tack mamma och pappa för klänningen.Hon blev såååå söt :-)

  
Igår va Gabban och hennes två pojkar på besök, trevligt att äta middag tillsammans när våra män jobbar eftermiddag :-) Synd bara att tiden går så fort när man sitter och surrar :-)

 Rebecka, Gustav, Gabban och Harry






Ikväll har jag gjort ischocklad och jag och Monkan har bakat 250 lussebullar :-) Visst e vi duktiga?!  Nu ska jag bara slappa i soffan. Ha en underbar kväll!!!!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0