En tripp till Bygdsiljum

Idag har vi varit iväg och hälsat på mina föräldrar i Bygdsiljum, mamma har fyllt år så vi var dit och uppvaktade henne.
Hade ju tur med vädret idag också, helt underbart, så vi packade ihop oss i morse och begav oss mot Bygdsiljum och hämtade upp min farmor. Sedan fick vi gofika och kaffe + mamma´s suveräna marängtårta *mums*
Mamma & pappa hade hittat en underbart fin matstol till Rebban på loppis.



Visst var den underbar?! Så Rebecka fick göra premiär sittningen idag :-) Hon blev väldigt nöjd med den.
Kolla in filten, den hade jag som liten också :-)

        

Rebecka & Ronja ute på altanen.

Självklart stannade vi på grillning, hamburgare, blev hur gott som helst, Tack så mycket mamma och pappa :-) 
Sedan fick Rebban mysa med både mormor, morfar och morbror Peder.

 
   Rebecka bland mormor´s troll.



   Rebecka och mormor.



En helt underbar dag, Rebecka somnade på bilresan hem och förhoppningsvis sover hon hela natten :-)
Nu ska jag sätte mig framför teven en stund innan sängen kallar.
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0