Hösten är här...

Usch, tittar ut genom fönstret och det ser ut som om de skulle vara mitten av oktober. Vill ju ha sommar fortfarande :-(
men de e bara att bite ihop. Det blir nog en innedag idag, kanske skulle krypa upp i  soffan och läsa en bok?!
I måndags for jag förbi Gabban i drängsmark. Vi pratade bort några timmar och bara hade de trevligt. Oj så stor hennes Harry har blivit, han är 2 månader yngre än Rebecka. 





Visst är dom fina?? Våra underbara små underverk. :-)


Igår var jag super effektiv. På morgonen hann jag ringa till ortopeden i umeå och boka tid ( ska få komma någon gån i september) ringa om kaklet, samt vitvarorna. Sedan susade jag till stan, hämtade ut kaklet ( j*vlar va snyggt de va) bokade in att expert skulle köra ut vitvarorna, handla olja och prestent till monkan. Var också till färgaffären och skulle försöka hitta någon färg till taklisterna, men de var inte de lättaste,måste tänka på de beslutet. Lillan var sååå snäll på alla affärer. Efter detta for jag och hälsade på Linnea och lilla Nova. De var så trevligt, synd att man inte hinner träffa varandra mer ofta. Men det får vi bli bättre på :-) Tog lite bilder när jag var där med:

 Rebecka får leka med Linnea.

 Nova är sååå himla söt, kolla in vilka otroligt vackra ögon. Nova är 6 månader äldre än Rebban.

 Här ska vi ställa oss :-)





Nä nu ska jag gå och starta en tvätt samt gosa lite med lillprutten :-) Sköt om er!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0