Rebecka 6 år

Om 45 minuter är de 6 år sedan vi fick våran underbara prinsessa som förgyller våran tillvaror till max ♥♥ kan inte förstå att våran lilla tjej ska börja förskole klass!!
 
Imorgon väntas de kalas för fulla muggar, först barnkalas mellan 11-13 sedan kommer min familj vid 14 och stannar och ser hockey med oss =) sedan på söndag kommer sambons familj och några kompisar, med andra ord en fullspäckad helg med massa fika, bus och godsaker =) 
 
Igår hann vi med ett Umeå besök hos min rygg läkare och de blir en tredje operation. Är uppsatt på operations tid så de är bara att vänta på papperen. Hoppas nu att detta ska vara sista gången jag lägger mig under kniven och att min smärta blir lite mindre iaf... som tur är så blir de ingen helöppning utan bara ländryggen igen och de ska fixa till skruvarna som vandrar utåt.
 
Ni får mera uppdatering om allt kalasande senare =)
GRATTIS våran älskade lilla prinsessa på din 6års dag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0