Helgen

Haft en toppen helg och de har varit hur skönt som helst att vara ledig =)
Fredagen blev de en lugn hemmakväll med let´s dance och godis.
Lördagen blev de att vara ute i de blåsiga men vackra vädret och sedan på kvällen äta middag och se mello med grannarna och idag har de varit utevistelse, städ, tvätt av bil och lite bakning inför kommande kalas =)
Per har nu blivit klar med utebordet som Nina och Micke ville ha. De blev riktigt snyggt, snacka om att jag har en händig karl ♥
Nu har min kära sambo åkt på natt jobb och jag ska mysa i soffan och ladda för jobb vecka men de blir bara 3 dagar denna vecka då jag ska till Umeå på torsdag och träffa min läkare.. troligtvis blir de operation igen innan sommaren, får veta mera på torsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0