Sommarfest på dagis!!

Längesedan jag bloggade...
Har kanske inte hänt så mycket, har jobbat, sprungit på stan med brorsan, myst med familjen och vänner, köpt sommarblommor m.m och idag har vi haft sommarfest på dagis, sista gången för lillan ♥ Farmor och farfar följde också med och titta på när de små sjöng och jag hade hunnit hämta ut fröknarnas presenter idag efter jobbet =)
De va så söta och duktiga och till både min och Per´s förvåning hade Becca ett solonummer och hon va såå duktig ♥♥
Fattar inte att hon vågade, vi måste ju ha varit typ 30 stycken där =) Efter festen stannade farfars hos oss och bjöd oss på mat från Buffy´s *mums* Tack så mycket för maten!!
Få köra de i repris när lillan går ut förskoleklass =)
Kan inte förstå att våran lilla tjej nu ska börja i skolan!! Men hon längtar!!!
Becca har också haft avslutning på ridningen och ska fortsätta med de i höst så jag har checkat av med grannfrun om hon kan följa henne i höst då jag har opererat mig så de är fixat, gäller att ha framförhållning =)
Snurrigt inlägg men här kommer lite blandade bilder =)
 
 
 
Fått en ny flytväst av farfar´s =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Crazy eyes =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stort kliv att börja på skolan, men hon verkar redo. :-) men först ett härligt sommarlov. När får du semester?

2014-06-15 @ 00:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0